PPC reklama - sponzorované odkazy

Chcete aby užívatelia internetu našli vaše produkty či služby a navštívili vašu web stránku?

Prostredníctvom PPC reklamných kampaní sa vaše reklamné odkazybudú zobrazovať vo vyhľadávači Google, v internetových katalógoch (napr. Zoznam), v obsahu neustále rastúcej sieti partnerských stránok a portálov (napr. SME, Hospodárske noviny, Pravda a pod.), alebo na Facebooku.

PPC - skrata z anličtiny PAY PER CLICK - platba za klik znamená, že zaplatíte len za klik na váš reklamný odkaz, nie za zobrazenie odkazu. 

Výhody PPC reklamy:

  • účinný a efektívny nástroj propagácie produktov a služieb 
    v prostredí internetu
  • ponuku vašej spoločnosti zviditeľníte na internete takmer okamžite
  • zaplatíte len za realizovaný klik na váš reklamný odkaz
  • náklady na reklamu sa míňajú z vopred stanoveného denného objemu financií – denného limitu
  • môžete si sami určiť hornú hranicu ceny za reklamu
  • zobrazovanie reklamných odkazov je zdarma (pokiaľ naň užívateľ neklikne)
  • reklamné odkazy sú určené pre vybranú cieľovú skupinu podľa zvolených kritérií
  • prehľadné štatistiky a merateľnosť reklamných kampaní

Etarget

Prostredníctvom Etarget sa vaša reklama bude zobrazovať v katalógu Zoznam.sk, v obsahovej (kontextovej) sieti partnerských top portálov, ako sú sme.sk, hnonline.sk, pravda.sk, etrend.sk, cas.sk, topky.sk a ďalšie. 

Kontextovú reklamu je vhodné využiť na:

  • oslovenie širokej cieľovej skupiny užívateľov internetu
  • budovanie povedomia o značke, alebo upevňovanie jej pozície na trhu
  • podpora predaja menej známych produktov a služieb

Facebook

Oslovte používateľov internetu prostredníctvom reklamy na najväčšej sociálnej sieti, ktorá má na Slovensku už viac ako 1,5 mil. užívateľov. 

Reklamu je možné úzko zacieliť na užívateľov na základe viacerých kritérií, ako je vek, pohlavie, dátum narodenia, vzdelania, miesta kde žiju a pod.

Reklamu je vhodné využiť na: 
- oslovenie konkrétne zacielenej cieľovej skupiny 
- oslovenie širokej cieľovej skupiny užívateľov internetu 
- budovanie povedomia o značke, alebo upevňovanie jej pozície na trhu - podpora predaja známych aj menej známych produktov a služieb 
- získanie nových fanúšikov firemnej Facebook stránky
 

Poradíme vám s výberom najvhodnejšieho systému pre vašu reklamnú kampaň. Aby boli reklamné odkazy úspešné, účinné a dosiahol sa stanovený cieľ kampane, zabezpečíme pre vašu kampaň nasledovné činnosti

  • analýza vašej ponuky produktov či služieb
  • analýza konkurencie
  • definovanie kritérií pre zacielenie reklamnej kampane
  • výber vhodnej kombinácie systémov pre vašu kampaň – Google AdWords, Etarget, Facebook
  • analýza 50 kľúčových slov pre kampaň (Google AdWords, Etarget)
  • návrh textov a obrázkov pre reklamné odkazy
  • nastavenie a spustenie kampane
  • zasielanie prehľadov štatistiky

Google AdWords

Oslovte používateľov internetu v čase, kedy hľadajú vaše produkty alebo služby.

Textové reklamné odkazy prostredníctvom Google AdWords sa zobrazujú používateľom pri vyhľadávaní v Google, cez niektoré z vašich kľúčových slov.
Reklamné odkazy sa zobrazujú na TOP pozíciach vo vyhľadávaní a v pravej časti stránky.

Forma reklamy vhodná pre zvýšenie predaja produktov či služieb.

Prostredníctvom Google AdSense sa vaša reklama môže zobrazovať aj v obsahovej (kontextovej) sieti na partnerských portáloch Google, ako sú napríklad sme.sk a pod. 
Kontextovú reklamu je vhodné využiť na:
- oslovenie širokej cieľovej skupiny užívateľov internetu 
- budovanie povedomia o značke, alebo upevňovanie jej pozície na trhu 
- podpora predaja menej známych produktov a služieb